niedziela, 9 października 2011

Elipsa badawcza

Spotkała mnie niezwykła patchworkowa przygoda. Firma badawcza zamówiła u mnie patchwork, będący ilustracją jej produktu Needscope,  służącego do kreowania i zarządzania markami. Emocje związane z różnymi produktami przedstawia elipsa, składająca się z sześciu części. Każda z części ma swojego patrona: Aresa, Zeusa, Apollo, Demeter, Herę i Afrodytę.
Tyle teorii. Moim zadaniem było przełożyć te emocje na język patchworku. To było trudne zarówno w sferze kreacji jak i wykonania.
Miałam ogromną tremę. Mojemu szyciu też towarzyszyły wielkie emocje. Czasem miałam wrażenie w moim krwoobiegu krąży adrenalina z pojedynczymi czerwonymi i białymi ciałkami krwi.
Patchwork ma wymiary 177 x 133 cm. Mnie, inżyniera, który kiedyś bardzo lubił geometrię wykreślną, trochę drażni, że elipsa nie jest idealna ale komentarzem do tego jest stwierdzenie: ploter jest na sąsiedniej ulicy a to jest sztuka :-).
Elipsę skończyłam w tym tygodniu. W przyszłym tygodniu będzie miała premierę na kongresie badaczy rynku i opinii.
Jestem zadowolona z efektu, zleceniodawca chwali dzieło a ja zastanawiam się, czy trafi mi się jeszcze kiedyś takie ekscytujące zamówienie.


7 komentarzy:

  1. Cudowna elipsa!
    Bardzo emocjonująca.
    Podziwiam Cię za zrobienie płomieni! Normalnie z daleka nie widać, że to aplikacja!
    Genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwe wyzwanie artystyczne, nie jakieś tam pitu pitu. Żeby zrozumieć, trzeba przypomnieć sobie charakterystykę poszczególnych patronów (mi bardzo pomógł wykresik który mi przysłałaś). Moja ulubiona część to Demeter a Apollo depcze jej po piętach.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jestem pod wrażeniem ... początkowo myślałam że to mała podkładka na stół, a to jest wielkie ... i jakie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna!!! Niesamowite wyczucie koloru! Fantastyczny patchwork zasługujący na miano dzieła!!! Pozdrawiam serdecznie i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu!! to jest WIELKIE DZIEŁO!!piękne, pozdrawiam Zosia

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne rzeczy szyjesz!Pozdrawiam cieplutko i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne!!!!!! zapraszam do mnie
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń